مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-01سياسي

لغو پروازهای اهواز - کیش و بالعکس


مدیرکل فرودگاه های خوزستان از لغو پروازهای اهواز - کیش و بالعکس خبر داد و گفت: در هفته 5 پرواز از اهواز به کیش و بالعکس انجام می شد که با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا همه این پروازها لغو شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل فرودگاه های خوزستان از لغو پروازهای اهواز - کیش و بالعکس خبر داد و گفت: در هفته 5 پرواز از اهواز به کیش و بالعکس انجام می شد که با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا همه این پروازها لغو شده است.

سید مهدی رزاز در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در شرایط قرمز کرونایی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در اهواز و براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا خوزستان، پروازهای اهواز - کیش و بالعکس لغو شده است.

وی افزود: در هفته 5 پرواز از اهواز به کیش و بالعکس انجام می شد که با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا همه این پروازها لغو شده است.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان با اشاره به پرواز اهواز - زاهدان و بالعکس گفت: پرواز اهواز - زاهدان و بالعکس یک پرواز چارتری و مخصوص کارکنان نفت است و مسافران عادی با این پرواز تردد نمی کنند.

رزاز ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، این پرواز به صورت قرنطینه ای انجام می شود، به شکلی که یک اتوبوس با حضور در پای پرواز مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو پروازهای اهواز - کیش و بالعکس

لغو پروازهای اهواز - کیش و بالعکس