مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-01اقتصادي

کاهش تصدی گری دولت در صنعت خودرو


وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر کاهش تصدی گری دولت در صنعت خودرو، از قطعه سازان خواست تا در فرآیند خصوصی سازی خودروسازان شرکت کرده و مدیریت و مالکیت مجموعه صنعت خودروسازی را به دست گیرند.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر کاهش تصدی گری دولت در صنعت خودرو، از قطعه سازان خواست تا در فرآیند خصوصی سازی خودروسازان شرکت کرده و مدیریت و مالکیت مجموعه صنعت خودروسازی را به دست گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اولین روز از هفته جاری (دیروز)، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعضای اصلی هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی، (محمدرضا نجفی منش، رییس انجمن و آرش محبی نژاد، دبیر انجمن) دیدار کرد که ضمن آن، گزارش به روز شده ای از وضعیت صنعت خودرو و قطعه سازی کشور و مهمترین مشکلات موجود در این صنعت ارائه شد و با ارائه راهکارهای پیشنهادی، خواستار تلاش بیشتر دولت برای رفع موانع تولید در این صنعت استراتژیک شدند.

طبق اعلام انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی، در این دیدار علیرضا رزم حسینی-وزیر صنعت، معدن و تجارت- ضمن تاکید بر اینکه تصدی گری دولت در صنعت خودرو بایستی کاهش پیدا کند؛ پیشنهاد داد: قطعه سازان در فرآیند خصوصی سازی خودروسازان شرکت کرده و با توجه به توانمندی، آگاهی و اهلیتی که از خود نشان داده اند، در مالک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصدی گری دولت در صنعت خودرو

کاهش تصدی گری دولت در صنعت خودرو