مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-01اقتصادي

جذب بالغ بر 11میلیارد تومان اعتبار برای راههای روستایی مسجدسلیمان


نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس از جذب اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 300 میلیون تومان به منظور بهسازی راه های روستایی مسجدسلیمان خبر داد.

- اظهار کرد: روند تکمیل فرایند بهسازی جاده های روستایی شهرستان مسجدسلیمان باید صورت بگیرد و به همین منظور مبلغ 11 میلیارد 300 میلیون تومان اعتبار با مصوبه مجلس صرف توسعه راه های روستایی در این شهرستان می شود.

وی، اعتبارات جذب شده به منظور بهسازی راه های روستایی مسجدسلیمان را به تفکیک روستاها بیان کرد و افزود: اعتبارات جذب شده برای جاده روستای گلی خون به ارزش سه میلیارد تومان، جاده جریک به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان، جاده تاچکر به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان، جاده بردسوراخ به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان، جاده آب نرگسی به ارزش یک میلیارد تومان، محورهای جاجوکالوسه - قبله ای سلطان آباد - قصر دالو شیرزاد سرزندان و جاده انبارگاه به ارزش دو میلیارد و 800 میلیون تومان است.

ورناصری در ادامه به اقدامات و خدمات انجام شده در حوزه راه های روستایی اشاره کرد و گفت: ما در برخی از روستاها در حوزه انتخابیه به رغم بالا بودن جمعیت روستایی با وضعیت نامناسب آسفالت ریزی و بهسازی روبه رو هستیم که امسال با شروع سال مالی جدید مصمم هستیم در اکثر مناطق عملیات آسفالت ریزی و بهس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بالغ بر 11میلیارد تومان اعتبار برای راههای روستایی مسجدسلیمان

جذب بالغ بر 11میلیارد تومان اعتبار برای راههای روستایی مسجدسلیمان