مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-01اقتصادي

منفی شدن موازنه جوجه ریزی در خوزستان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با راهکاری که از هفته گذشته در پیش گرفته ایم، واحدهای مرغداری که مجوز بهره برداری نداشتند با پیگیری از وزارت جهاد کشاورزی، - ایسنا/خوزستان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با راهکاری که از هفته گذشته در پیش گرفته ایم، واحدهای مرغداری که مجوز بهره برداری نداشتند با پیگیری از وزارت جهاد کشاورزی، برای آن ها مجوز اخذ کردیم تا به چرخه تولید بازگردند.

عبدالامیر نیرومند در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تولید مرغ، اظهار کرد: از نظر تخصیص سهمیه نهاده های دامی به مرغداران مشکلی وجود ندارد و وزارت جهاد کشاورزی به صورت متمرکز به تمام مرغداران نهاده دامی می دهد.

وی با بیان اینکه موازنه جوجه ریزی امسال نسبت به سال گذشته منفی شده است، افزود: با راهکاری که از هفته گذشته در پیش گرفته ایم، واحدهای مرغداری که مجوز بهره برداری نداشتند، با پیگیری از وزارت جهاد کشاورزی، برای آن ها مجوز اخذ کردیم تا به چرخه تولید بازگردند و میزان تولید مرغ در استان افزایش یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه افزایش میزان مرغ در بازار مقداری زمان بر است، گفت: برای واحدهای مرغداری که مشکل تامین جوجه دارند، از طریق جوجه گوشتی آرین این مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منفی شدن موازنه جوجه ریزی در خوزستان

منفی شدن موازنه جوجه ریزی در خوزستان