مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-01بين الملل

پافشاری جو بایدن بر اشتباه ترامپ


براساس گفته های مقامات امریکایی، دولت ایالات متحده طیف گسترده ای از اقدامات را در واکنش به اعتراضات در کوبا در نظر دارد که شامل ارایه اینترنت به مردم این کشور و تشکیل کارگروهی به منظور یافتن راهکار هایی برای اجرای صحیح سیاست «ارسال حواله ها» می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده در دیدار با تعدادی از اعضای کنگره و همچنین کوبایی های مقیم امریکا از اقدامات جدید واشنگتن در قبال کوبا که شامل تحریم هایی جدید علیه مقامات این کشور و همچنین کمک هایی به مخالفان دولت در هاوانا رونمایی کرد؛ اقداماتی که نشان می دهد کاخ سفید تصمیمی برای ایجاد تغییرات جدی در سیاست دولت دونالد ترامپ در قبال کوبا ندارد و مایل نیست بار دیگر از روشی که باراک اوباما برای بهبود روابط با کوبا به کار بسته بود، استفاده کند.

اعتماد در ادامه نوشت: دولت امریکا روز جمعه به وقت محلی اسکار کایه خس والکارسه، رییس پلیس کوبا و ادی سیه را آریاس معاون او را تحریم کرد.

این در حالی است که اداره پلیس کوبا به عنوان زیرمجموعه ای از وزارت کشور در دوره ریاست جمهوری ترامپ مشمول تحریم ها قرار گرفته بود.

ساعاتی پس از اعلام رسمی تحریم ها از سوی وزارت خزانه داری ایالات متحده، جو بایدن رییس جمهور این کشور در دیدار با کوبایی های مقیم امریکا و تعدادی از اعضای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پافشاری جو بایدن بر اشتباه ترامپ

پافشاری جو بایدن بر اشتباه ترامپ