مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-01پزشكي

آیا ابتلا به بیماری قلبی پایان فعالیت ورزشی است؟


ابتلا به بیماری ژنتیکی قلب اغلب به معنای پایان ورزش برای ورزشکاران جوان است اما نتایج تحقیقات جدید در این زمینه تحول آفرین است.

- ایسنا/خراسان رضوی ابتلا به بیماری ژنتیکی قلب اغلب به معنای پایان ورزش برای ورزشکاران جوان است اما نتایج تحقیقات جدید در این زمینه تحول آفرین است.

به نقل از یو اس نیوز، نتایج تحقیق 20 ساله محققان کلینیک مایو در روچستر، مین آمریکا نشان می دهد خطرات ورزش برای کودکان با بیماری های ژنتیکی قلبی را می توان از طریق یک فرایند تصمیم گیری مشترک مدیریت کرد.

دکتر مایکل آکرمن، متخصص ژنتیک قلب مدیر کلینیک مایو گفت: وقتی در سال 2000 به کارکنان کلینیک مایو ملحق شدم رویکرد رایج در مورد ورزشکاران مبتلا به بیماری های ژنتیکی قلبی که در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته بود را نپذیرفتیم و پس از مشاهده تاثیرات ناامیدکننده و مخرب عدم صلاحیت ورزشکاران، تصمیم گرفتیم فرآیند تصمیم گیری مشترک و آگاهانه را بپذیریم.

محققان 672 ورزشکار بیمار مبتلا به بیماری های ژنتیکی قلبی را که مستعد ابتلا به ایست قلبی ناگهانی(از دست دادن ناگهانی عملکرد قلب) بودند را تحت نظر گرفتند.

بیماری های ژنتیکی قلبی شامل 495 سندرم کیوتی طولانی، یک بیماری ژنتیکی قلبی بود که باعث غش، تشنج، ایست قلبی ناگهانی و مرگ ناگهانی قلبی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ابتلا به بیماری قلبی پایان فعالیت ورزشی است؟

آیا ابتلا به بیماری قلبی پایان فعالیت ورزشی است؟