مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-01پزشكي

آموزش علائم بیماری ها در «سپهر دانش» رادیو سلامت


برنامه «سپهر دانش» با محوریت فراهم کردن فضای آموزشی برای پزشکان و رزیدنت های رشته های مختلف علوم پزشکی از رادیو سلامت پخش می شود.

- به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه سپهر دانش با محوریت فراهم کردن فضای آموزشی برای پزشکان و رزیدنت های رشته های مختلف علوم پزشکی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22 روانه آنتن رادیو سلامت می شود و فردا 11 مرداد ماه با حضور متخصص ریه پخش می شود.

به گفته مرتضی میلانی تهیه کننده، این برنامه از تولیدات گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت مخاطبی خاص دارد و هدف آن فراهم کردن فضای آموزشی برای گروه های پزشکی است.

وی در ادامه با اشاره به طرح یک مورد بیماری در هر قسمت از برنامه تاکید کرد: در ابتدای برنامه علائم یک بیماری گفته می شود، اینکه بیمار با چه علائمی مراجعه کرده، آزمایشات چطور بوده، چه اسکن هایی داده است و… بعد از گفتن این علائم، پزشکان می توانند در قالب پیامک پاسخ بیماری را به برنامه ارسال کنند و در پایان استاد دانشگاه توضیحات لازم را ارائه می دهد.

این برنامه روز دوشنبه 11 مرداد میزبان حانیه راجی متخصص ریه است و در این روز علائم یک بیمار ریوی مطرح می شود.

همچنین پزشک روز سه شنبه 12 مرداد حمیدرضا آرتی فوق تخصص ارتوپد اطفال و روز چهارشنبه 13 مرداد با حضور الهام رجایی فوق تخصص روماتولوژی پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش علائم بیماری ها در «سپهر دانش» رادیو سلامت

آموزش علائم بیماری ها در «سپهر دانش» رادیو سلامت