مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-01اجتماعي

هوای همدان ناسالم است


معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه هوای همدان ناسالم است،گفت: این شرایط از پنج شنبه هفته گذشته در همدان وجود دارد و از این روز وضعیت گرد و غبار و غلظت در هوای استان بالا رفت.

- ایسنا/همدان معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه هوای همدان ناسالم است،گفت: این شرایط از پنج شنبه هفته گذشته در همدان وجود دارد و از این روز وضعیت گرد و غبار و غلظت در هوای استان بالا رفت.

سیدعادل عربی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در خشک ترین شرایط آب و هوایی سال قرار داریم و از طرفی تغییرات دمایی را نیز شاهد هستیم به طوریکه از گرما به سمت خنک شدن پیش می رویم و این اختلاف دما باعث ایجاد وزش باد می شود.

وی تصریح کرد: امسال به خاطر وضعیت خشکسالی و بارش کم، وضعیت رویش گیاهی نیز ضعیف است و در حالتی هستیم که پوشش گیاهی که از قبل وجود داشت نیز توسط دام چریده شده و وضعیت مراتع هم خوب نیست بنابراین بدیهی است با یک وزش باد خاک جابجا شود.

عربی با اشاره به اینکه گرد و خاک حاصل فرسایش باد در شرایط خشکسالی است، اضافه کرد: گرد و غباری که در استان که باعث آلودگی هوا شده است به خاطر ورزش باد شدیدی بود که به طور معمول از غروب به بعد اتفاق می افتاد و به عبارت دیگر غبار محلی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای همدان ناسالم است

هوای همدان ناسالم است