مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-01اجتماعي

کلاهبرداری اینترنتی در قالب ثبت نام کلاس های اوقات فراغت


امروزه با گسترش ویروس کرونا و تمایل افراد برای دوره های آنلاین و حضور بیشتر افراد در فضای مجازی، کلاهبرداری اینترنتی، حجم جرایم و سوءاستفاده های اینترنتی افزایش قابل توجهی دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امروزه با گسترش ویروس کرونا و تمایل افراد برای دوره های آنلاین و حضور بیشتر افراد در فضای مجازی، کلاهبرداری اینترنتی، حجم جرایم و سوءاستفاده های اینترنتی افزایش قابل توجهی دارد.

روابط عمومی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با انتشار اطلاعیه ای هشدار داده است؛ با فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، خانواده ها برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود در اینترنت به جستجو می پردازند، کلاهبرداران نیز از این فرصت سوءاستفاده کرده و با طراحی آگهی های اغوا کننده و ساختن صفحات جعلی در شبکه های اجتماعی با موضوع ارائه خدمات مرتبط با اوقات فراغت نوجوانان اقدام به کلاهبرداری اینترنتی می کنند.

متاسفانه بسیاری از شهروندان از طریق سایت های آگهی یا شبکه های اجتماعی مبالغی بابت ثبت نام کلاس تابستانی یا دوره های آموزشی برای این کلاهبرداران پرداخت کرده اند؛ اما بعد از واریز وجه خبری از ارائه خدمات یا شخص آگهی دهنده پیدا نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری اینترنتی در قالب ثبت نام کلاس های اوقات فراغت

کلاهبرداری اینترنتی در قالب ثبت نام کلاس های اوقات فراغت