مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-01سياسي

5 هزار متر شبکه فاضلاب شهر اصلاح و بازسازی شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اصلاح شبکه فاضلاب به روش تونلی و روش مکانیزه لوله شکافی در هفت جبهه کاری در نقاط مختلف شهر قم خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی جان صادق پور با اشاره به اجرای هزار و 50 کیلومتر شبکه فاضلاب در طول 25 سال گذشته گفت: حدود 280 کیلومتر از این شبکه از جنس سیمان یا آزبست است که به دلیل خورندگی بالای گازهای فاضلاب فرسوده شده و در حال تخریب است.

وی در همین راستا از اصلاح شبکه فاضلاب شهر بر اساس اولویت بندی خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون اصلاح شبکه فاضلاب با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود در کشور از جمله لوله شکافی در هفت جبهه کاری در مناطق مختلف شهر در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر جایگزینی لوله های فرسوده در خیابان 19 دی، خیابان های مهر و صدف منطقه فرهنگیان، فرعی های خیابان پرستار، خیابان صفاشهر، خیابان در حال انجام است.

وی از اصلاح 5 هزار متر شبکه فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: اصلاح و بازسازی حداقل 12 کیلومتر دیگر تا پایان سال در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

دکتر صادق پور با بیان اینکه ویدئو متری و شناسایی وضعیت خطوط اصلی فاضلاب شهر نیز از ابتدای سال جاری آغاز و به انجام رسیده است، یادآور شد: بر اساس نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار متر شبکه فاضلاب شهر اصلاح و بازسازی شد

5 هزار متر شبکه فاضلاب شهر اصلاح و بازسازی شد