مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-01بين الملل

آنگلا مرکل برای خداحافظی با صهیونیست ها، به تل آویو می رود


منابع رسانه ای در رژیم صهیونیستی خبر دادند، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان برای انجام سفر سه روزه و خداحافظی با سران این رژیم، ششم شهریور به فلسطین اشغالی می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بوده و قرار است در سال جاری (2021) از این منصب کنار برود، در تدارک برای انجام یک سفر به فلسطین اشغالی به منظور خداحافظی با سران رژیم صهیونیستی است.

آمیخای استاین خبرنگار شبکه کان نیوز رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود نوشت: آنگلا مرکل صدراعظم آلمان 28 اُم ماه جاری (آگوست، ششم شهریور) بل از ترک منصب خود، برای انجام سفر سه روزه رسمی و خداحافظی به اسراییل می آید .

اطلاع رسانی این منبع رسانه ای صهیونیست درباره سفر خداحافظی مرکل به تل آویو در شرایطی انجام شده که وی از زمان تصدی منصب صدراعظمی آلمان، همواره حامی سرسخت رژیم صهیونیستی بوده است.

آلمان در دوره صدراعظمی مرکل به ویژه در سال های اخیر بر شدت حمایت های همه جانبه اقتصادی، سیاسی و نظامی خود از رژیم صهیونیستی افزوده است.

حمایت های آلمان از رژیم صهیونیستی خود را به شکل تشدید اقدامات سرکوبگرانه این کشور اروپایی علیه گروه های مقاومت اسلامی از قبیل حزب الله هم بروز یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنگلا مرکل برای خداحافظی با صهیونیست ها، به تل آویو می رود

آنگلا مرکل برای خداحافظی با صهیونیست ها، به تل آویو می رود