مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-01پزشكي

پوشش واکسیناسیون در گلستان با ایده آل فاصله دارد


مشاور عالی و جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: پوشش واکسیناسیون با آنچه که باید در گلستان فاصله دارد و لازم است تزریق واکسن شتاب بیشتری به خود بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدجواد کبیر پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی 18 ماه گذشته بالاترین میزان بستری ما در استان به حدود 267 نفر رسیده بود اما در هفته گذشته شاهد بستری 322 بیمار جدید در روز بودیم.

مشاور عالی و جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: این امر نشان می دهد که مردم نسبت به رعایت پروتکل ها سهل انگار شده و عادی انگاری وجود دارد.

وی بیان کرد: با توجه به ترکیب جمعیتی سوش دلتا از سیستان و بلوچستان وارد گلستان شده و با انواع برگزاری مراسم مختلف گسترده شده است.

کبیر با بیان اینکه مردم باید همراهی لازم را در این راستا داشته باشند، ادامه داد: در گلستان با در نظر گرفتن بخش خصوصی سه هزار و 500 تخت بیمارستانی وجود دارد که افزایش بستری ها روند خدمت رسانی را دچار اختلال می کند.

مشاور عالی و جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: واریانت دلتا با یک گلو درد ساده آغاز می شود و مردم تصور می کنند که سرماخوردگی بوده و به راحتی آن را به دیگران انتقال می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش واکسیناسیون در گلستان با ایده آل فاصله دارد

پوشش واکسیناسیون در گلستان با ایده آل فاصله دارد