مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-01اقتصادي

تعیین قیمت خدمات فنی بر عهده کیست؟


نقش اخلالگران آشکار و پنهان نظام اقتصادی از یکسو، تعدد مراجع تصمیم گیرنده در باب کنترل قیمت ها از یکسو و متقابلاً بی تفاوتی و عدم احساس مسئولیت برخی از دستگاه های ذی ربط از سوی دیگر سبب شده تا نابسامانی های این بخش هر روز بیش از پیش تشدید شود.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ به نظر می رسد، نقش اخلالگران آشکار و پنهان نظام اقتصادی از یکسو، تعدد مراجع تصمیم گیرنده در باب کنترل قیمت ها از یکسو و متقابلاً بی تفاوتی و عدم احساس مسئولیت برخی از دستگاه های ذی ربط از سوی دیگر سبب شده تا نابسامانی های این بخش هر روز بیش از پیش تشدید شود.

  متأسفانه گاهی این موضوع به خصوص در بحران هایی مانند حوادث طبیعی و وضعیت کرونایی یا تهدید و تحریم و به ویژه در مورد کالاها و خدماتی که مشتری خاص یا موردی دارد، محسوس تر است، اما برای رفع این مشکل نه خبری از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، نه از اتاق اصناف و نه از اتحادیه های صنفی و نه هیچ دستگاه های ذی ربط دیگری است.

در واقع طی چند سال گذشته شرایط به گونه ای پیش رفته که اکنون هرکدام از دستگاه های ذی ربط به راحتی مسئولیت را بر گردن دیگری می گذارند و به بهانه های مختلف از خود سلب مسئولیت می کنند و حالا هم که از آزادسازی قیمت ها سخن می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین قیمت خدمات فنی بر عهده کیست؟

تعیین قیمت خدمات فنی بر عهده کیست؟