مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-01سياسي

تقدیر از اقدام مجلس انقلابی جهت طرح صیانت از کاربران فضای مجازی


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوی استان قم ضمن تقدیر از اقدام مجلس انقلابی جهت تصویب طرح صیانت از کاربران فضای مجازی، خواهان شفاف سازی مجلس جهت رفع ابهامات موجود شد.

- ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم بیانیه مهمی را در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است: بسمه تعالی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر: اگر مردم بر تو سو ظن پیدا کردند، دلیل کار خود را به آنان بگو و از بدگمانی شأن کم کن.

محضر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم پس از انتشار خبر موافقت مجلس شورای اسلامی با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی طبق اصل 85 قانون اساسی، علاوه بر اعلام نظر عده ای از دلسوزان و نخبگان انقلابی در فضای مجازی، با موج سواری عناصر معلوم الحال در شبکه های بیگانه در خارج از کشور و دنباله های آنها در داخل، موجی از نگرانی به همراه سوالات و ابهامات در بین توده های مردم ایجاد شد.

اول اینکه فضای مجازی در همه کشورهای دنیا صاحب قانون و ضابطه مشخص می باشد و در کشور ما تاکنون قانون مدونی نداشته و بسیاری از حقوق در این بی قانونی ها پایمال شده و عده زیادی از سوداگران از آب گل آلود فضای مجازی، ماهی خود را صید می کردند که در این بین، امر مجلس قابل تقدیر و سپاسگزاری است؛ من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از اقدام مجلس انقلابی جهت طرح صیانت از کاربران فضای مجازی

تقدیر از اقدام مجلس انقلابی جهت طرح صیانت از کاربران فضای مجازی