مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-01اقتصادي

بیش از هزار و 900 نیاز فناورانه از سوی صنایع ارائه شد


مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه 1990 نیاز از سوی صنایع در رویدادهای نیازهای فناورانه ارائه شده است، بیان کرد: تاکنون 45 قرارداد بین صنایع و دانش بنیانها منعقد شده است.

- ، مرضیه شاوردی امروز در رویداد تبادل فناوری در حوزه حمل و نقل نوین که به صورت آنلاین در محل صندوق نواوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: تاکنون رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه ای در حوزه های مختلف برگزار شده که منجر به قراردادهای فناورانه بین شرکتها و صنایع شده است.

وی با اشاره به این حوزه ها گفت: صنعت گاز، کاشی و سرامیک، صنایع غذایی، فولاد، تستا، فرودگاهی، تعمیر و نگهداری هواپیما، فضایی، نفت، خودرو، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر، رباتیک و هوش مصنوعی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت هوشمند پسماند از جمله صنایعی بودند که رویدادهای فناورانه حول این مباحث برگزار شده است.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه 14 رویداد فناورانه در سال 98 و 11 رویداد فناورانه در سال 99 برگزار شده اند، گفت: تاکنون قراردادهایی برای اجرای پروژه ها به انعقاد رسیده به صورت کلی 45 قرار داد با حجم 600 میلیارد تومان حجم این قراردادها بوده است.

وی ادامه داد: طی این رویدادها از سوی صنایع مختلف هزار و 990 نیاز فناورانه ارائه و 3 هزار و 189 جلسه مذاکره برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هزار و 900 نیاز فناورانه از سوی صنایع ارائه شد

بیش از هزار و 900 نیاز فناورانه از سوی صنایع ارائه شد