مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-01بين الملل

بوش قاتل سریالی است که باید خفه شود


بوش یک قاتل زنجیره ای است که باید در کنار راتکو ملادیچ در لاهه باشد، نه اینکه در مورد افغانستان در ایالت مین سخنوری کند.

- "بوش یک قاتل زنجیره ای است که باید در کنار راتکو ملادیچ در لاهه باشد، نه اینکه در مورد افغانستان در ایالت مین سخنوری کند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اندرو میتروویکا، ستون نویس شبکه خبری الجزیره در مطلبی نوشت: جورج بوش، رییس جمهوری پیشین آمریکا باید اکنون نامه هایی از زندان می نوشت.

اما همانطور که ما می دانیم، دنیا جای منصفانه ای نیست.

پس مثل دیگر روسای جمهوری آمریکا که از محاکمه شدن بابت جرایمی که در داخل و خارج مرتکب شده اند، جان سالم به در برده اند، این رییس جمهوری سابق هم همچنان آزاد و در واقع مرد بی فکر و خیالی است.

فکر می کنم بوش خوشحال هم باشد چون زمانش را در سال های طلایی صرف کشیدن نقاشی هایی کرد که می توان به عنوان پرتره های بدشکل و ناهنجار توصیف کرد و در امارتش در تگزاس وقت گذراند.

با این حال، برای من قابل تصور نیست که یک مرد بی نهایت قدرتمند که تقریباً به طور منحصر به فردی مسئول دو جنگ فاجعه بار انتخابی است که باعث صدمه و رنج بی حد و حصر برای بسیاری از بی گناهان در بسیاری از نقاط شده است، می تواند تجربه واقعی از سکون داشته باشد، چه رسد به شادی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوش قاتل سریالی است که باید خفه شود

بوش قاتل سریالی است که باید خفه شود