مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-01حوادث

وکیل پرونده کیفری  


حتما شما هم در فیلم ها و سریال ها دیده اید که وقتی یک جرم رخ می دهد یک وکیل پرونده را در دست می گیرد و از کمک به کشف حقیقت گرفته تا دفاعیات محکمی که در دادگاه ارائه می دهد، - همه را بر عهده می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام عدل ایرانیان، این فرد یک نمونه از همان کسی است که به آن وکیل کیفری می گوییم.

وکیل پرونده کیفری کسی است که تمام زمان خود را صرف کسب تجربه و تخصص در زمینه کیفری و جنایی کرده است تا موکلی که به او خسارت جانی یا مالی وارد شده با اطمینان به او مراجعه کند.

وکیل کیفری را بشناسیم دنیای امروز دنیای تخصص هاست و هر کسی تلاش دارد تا در زمینه شغلی خود سرآمد باشد، وکلا هم از این قاعده مستثنی نیستند و هر وکیلی تلاش می کند تا با متخصص شدن در یک حوزه حقوقی مهارت خود را افزایش دهد.

علم حقوق دنیایی از موضوعات مختلف حقوقی، ثبتی، کیفری، مالی و .

را شامل می شود.

وکیل کیفری کسی است که در طول دوران کاری خود تمرکز اصلی خود را بر روی تسلط بر قوانین کیفری و فعالیت در حوزه دعاوی کیفری قرار داده است.

در واقع هدف اصلی وکیل کیفری این است که تبدیل به یک وکیل متخصص کیفری شود و توانایی خود را در دانش جزایی و کیفری و تسلط بر آن افزایش دهد و قادر به حل چالش های ناشی از دعاوی کیفری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل پرونده کیفری  

وکیل پرونده کیفری