مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-01اجتماعي

ضرورت اخذ مجوز برای جابجایی موتورسنگین


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد که مالکان موتورسیکلت های سنگین برای جابجایی آن باید مجوز بگیرند.

- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد که مالکان موتورسیکلت های سنگین برای جابجایی آن باید مجوز بگیرند.

سرهنگ علی همه خانی در گفت وگو با ایسنا، درباره تخلفات و تردد موتورسیکلت های سنگین در معابر گفت: برخورد پلیس با تردد و تخلفات موتورسیکلت های سنگین یک درخواست و مطالبه مردمی و قانونی است که پلیس راهور تهران بزرگ بنا بر وظایف ذاتی خود در این خصوص بنابر قانون اقدام و با تخلفات و ترددهای بدون مجوز این نوع موتورها برخورد می کند.

وی با بیان اینکه حتی برای نقل و انتقال این موتورسیکلت ها نیز باید از یدک های مخصوص استفاده شود، تصریح کرد: مالک موتور سیکلت سنگین باید برای انتقال در شرایط خاص مجوز دریافت کند که این مجوز تنها برای جابجایی از محلی به محل دیگر است و قابل ذکر است گواهینامه کسانی که با این وسایل رانندگی می کنند نیز دارای شرایطی خاص است.

همه خانی گفت: برخی راکبین موتورسیکلت سنگین در روزهای تعطیل اقدام به تردد در سطح معابر عمومی شهر تهران کرده که این ترددها از چشم پلیس دور نمانده و پلیس راهور تهران بزرگ با رصد معابر از طریق دوربین های نظارتی و توسط مامورین مستقر اقدام به توقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اخذ مجوز برای جابجایی موتورسنگین

ضرورت اخذ مجوز برای جابجایی موتورسنگین