مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-01فرهنگي

قلب سینما باید برای مخاطب بتپد/ انعکاس بزرگی و شرافت مردم ایران


محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری در مراسم افتتاح نخستین پردیس سینمایی در شهر سقز استان کردستان بیان کرد که قلب سینما باید برای مردم بتپد.

- به نقل از روابط عمومی بهمن سبز، آیین افتتاح سینماهای فاز یک طرح توسعه حوزه هنری به میزبانی پردیس سینمایی مهر سقز عصر روز شنبه نهم مرداد 1400 در حالی که این شهر در وضعیت زرد قرار دارد، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مژده لواسانی که اجرای این برنامه را بر عهده داشت به مهمان نوازی مردم غیور استان کردستان اشاره کرد و از افتتاح 65 سالن سینمایی در 12 استان کشور و افتتاحیه نمادین 9 سالن سینمایی در استان کردستان سخن گفت.

هدیه ویژه جمهوری اسلامی به مردم کردستان در ادامه امین مرادی رییس حوزه هنری استان کردستان، ضمن خوشامدگویی به حاضران، طی سخنانی بیان کرد: سفر ، این تهدید تبدیل به یک فرصت شد و امروز شاهد افتتاح این پردیس سه سالنه هستیم.

رییس حوزه هنری استان کردستان در ادامه بیان کرد: این پردیس صرف نمایش فیلم نیست و یک پاتوق فرهنگی است برای کشف استعدادهای جوانان این دیار جهت تولیدات فاخر؛ خرسندم که با افتتاح 9 سالن در استان کردستان، تعداد سالن ها به 13 سالن رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلب سینما باید برای مخاطب بتپد/ انعکاس بزرگی و شرافت مردم ایران

قلب سینما باید برای مخاطب بتپد/ انعکاس بزرگی و شرافت مردم ایران