مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-01فرهنگي

افتتاح 180 سالن سینمایی جدید تا پایان سال جاری


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی از افتتاح 180 پرده سینمایی تا پایان سال جاری در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی دادمان شنبه شب در مراسم افتتاح پردیس سینمایی مهر در شهرستان سقز اظهار کرد: در دوران کرونایی و به دلیل محدودیت ها در این شرایط تصمیم بر آن شد که در حوزه توسعه ای فعالیتی ویژه صورت گیرد.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون در قالب طرح توسعه سینماهای حوزه هنری شاهد بهره برداری از 65 سالن سینما بوده ایم و تا پایان سال جاری 180 سالن دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید.

دادمان اعلام کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که تا پایان سال 1402 تعداد سالن های حوزه هنری را به 400 مورد برسانیم.

وی توزیع عادلانه زیرساخت های فرهنگی در شهرستان ها، تقویت تولید محتوای سالم، شکل گیری تنوع پخش با ایجاد نمایش آثار جوانان، توجه به بسترهای پخش آثار تصویری و تمرکز بر مخاطب خانواده و کودک را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

بهره برداری همزمان از 9 سالن سینمایی جدید در کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان نیز در این مراسم، اظهار کرد: امروز با بهره برداری از 9 سالن سینمایی در شهرهای سقز، سنندج و بیجار ظرفیت صندلی های سینما در کردستان به دو برابر میانگین کشوری افزایش یافته و تعداد سالن ها به 13 مورد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 180 سالن سینمایی جدید تا پایان سال جاری

افتتاح 180 سالن سینمایی جدید تا پایان سال جاری