مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-01سياسي

علل اصلی قاچاق در کشور چیست؟


یک وکیل پایه یک دادگستری در همدان علت اصلی قاچاق را مسائل و مشکلات مالی جامعه، عدم آموزش صحیح و درست در جامعه، عدم نظارت و کنترل صحیح و قانونی در مرزهای کشور دانست.

- ایسنا/همدان یک وکیل پایه یک دادگستری در همدان علت اصلی قاچاق را مسائل و مشکلات مالی جامعه، عدم آموزش صحیح و درست در جامعه، عدم نظارت و کنترل صحیح و قانونی در مرزهای کشور دانست.

سعید دانشخواه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به روز جهانی مبارزه با قاچاق انسان (8 مرداد) در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چرا و به چه منظوری قاچاق انسان صورت می گیرد، گفت: می توان مواردی مثل منافع اقتصادی فراوان برای گردانندگان این پدیده، اغفال ، فریب قربانیان قاچاق با وعده های زندگی آنچنانی و رویایی، تمایل قربانیان به داشتن زندگی خاص، دور از زندگی عادی و همیشگی برشمرد.

وی ضمن تعریف قاچاق انسان و با اشاره به وجوه افتراق قاچاق انسان با قاچاق کالا و ارز، یادآور شد: قاچاق انسان به منظور بهره برداری های متعدد از انسان از کشوری به کشوری دیگر و البته به طور غیرقانونی، صورت می گیرد.

دانشخواه با بیان اینکه قانونگذار در ماده یک مبارزه با قاچاق انسان را اینگونه تعریف می کند: خارج کردن یا وارد ساختن و یا ترانزیت مجاز و غیر مجاز افراد از مرزهای کشور با اجبار ، اکراه ،تهدید ، خدعه و نیرنگ با سوء استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علل اصلی قاچاق در کشور چیست؟

علل اصلی قاچاق در کشور چیست؟