مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-01اجتماعي

32 رتبه کشوری، سهم مازندران از جشنواره فردا


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از کسب 32 رتبه کشوری توسط دانش آموزان مازندرانی در سی و نهمین جشنواره دانش آموزی فردا خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از کسب 32 رتبه کشوری توسط دانش آموزان مازندرانی در سی و نهمین جشنواره دانش آموزی فردا خبر داد.

محمد شعبانی از پایان کار سی و نهمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزی فردا خبر داد و گفت: پرونده سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا که به حق بزرگ ترین رویداد فرهنگی هنری کشور نامیده شده، هم زمان با عید سعید غدیر و اعلام نتایج برگزیدگان جشنواره که بالغ بر 2000 دانش آموز هنرمند کشوراست، بسته شد.

وی افزود: تنوع رشته ها و گرایش های مختلف جشنواره که روزگاری به مسابقات 8گانه مدارس معروف بود و امروز بیش از 80 رشته و گرایش گوناگون را در خود جای داده است به گونه ای است که ضمن توجه به حفظ هویت فرهنگی و هنرهای بومی و محلی و سنت های پیشینیانی که سینه به سینه به نسل حاضر منتقل شده نگاهی به عصر جدید و تحولات تکنولوژیک این روزها و رشته ها و گرایش های هنر مدرن را نیز در خود جای داده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: این جشنواره برابر روال همه ساله در چهار مرحله مدرسه، منطقه، استانی و کشوری به صورت فرآیند محور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 رتبه کشوری، سهم مازندران از جشنواره فردا

32 رتبه کشوری، سهم مازندران از جشنواره فردا