مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-01اقتصادي

بهره برداری از خط دو مترو شیراز امسال امکانپذیر است


شهردار شیراز با اشاره به تمرکز بر اجرای خط دوم قطار شهری شیراز، تاکید کرد که امسال و طی چندماه آتی، امکان بهره برداری از این خط و مسافرگیری در چند ایستگاه، - ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به تمرکز بر اجرای خط دوم قطار شهری شیراز، تاکید کرد که امسال و طی چندماه آتی، امکان بهره برداری از این خط و مسافرگیری در چند ایستگاه، وجود خواهد داشت.

حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در بازدید از ایستگاه های خط دو مترو گفت: عملیات ریل گذاری از ایستگاه قهرمانان تا ایستگاه امیرکبیر و سیستم برق بالاسری از ایستگاه قهرمانان تا ایستگاه دولت به صورت کامل انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، او افزود: در حال حاضر کار ساخت سازه ایستگاه عادل آباد به اتمام رسیده و مراحل آزادسازی مسیر ترافیکی خیابان عادل آباد در حال انجام است.

اسکندرپور با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص جمع آوری کارگاه ایستگاه عادل آباد، گفت: در همین هفته کارگاه عمرانی ساخت متروی عادل آباد که چندین سال برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده بود جمع آوری و مسیر برای آسفالت و عبور و مرور شهروندان بازگشایی می شود.

شهردار شیراز با اشاره به طی مسیر از ایستگاه قهرمانان تا عادل آباد با قطارهایی مترویی، ادامه داد: ایستگاه های قهرمانان، عادل آباد و امیرکبیر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از خط دو مترو شیراز امسال امکانپذیر است

بهره برداری از خط دو مترو شیراز امسال امکانپذیر است