مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-01سياسي

عملکرد نسبی دولت در مواجه با کروناویروس


شیوع بیماری کووید 19 دنیا را با یک بحران کم سابقه مواجه کرد، ویژگی های منحصر به فرد ویروس کرونا، یعنی سرعت و سهولت انتقال آن، دولت ها را غافلگیر و از قدرت کنترل بحران ناتوان ساخت و دنیا شاهد طیف وسیعی از عملکرد دولت ها در مدیریت بحران بود.

- ایسنا/همدان شیوع بیماری کووید 19 دنیا را با یک بحران کم سابقه مواجه کرد، ویژگی های منحصر به فرد ویروس کرونا، یعنی سرعت و سهولت انتقال آن، دولت ها را غافلگیر و از قدرت کنترل بحران ناتوان ساخت و دنیا شاهد طیف وسیعی از عملکرد دولت ها در مدیریت بحران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ایران از یک سو ساختار نظام سیاسی، مشکلات و محدودیت های داخلی و خارجی، ضعف بنیه اقتصادی، موانع زیرساختی و عدم واکنش سریع به بحران موجب شد تا عملکرد دولت در مواجه با کرونا ویروس به صورت نسبی باشد به طوری که در برخی از زمینه قابل قبول و در برخی دیگر غیر قابل دفاع! کرونا نظام تصمیم گیری سنتی را به چالش کشید معاون مرکز بررسی های استراتژیک و عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد در چهارمین نشست از سلسله وبینارهای پیدا و پنهان جامعه در زمان تاجداری کرونا ویروس که با محوریت دولت و کرونا توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه همدان برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه هفدهمین ماه مواجه با چالش کرونا که بخش های مختلف دنیا را درگیر خود کرده هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نسبی دولت در مواجه با کروناویروس

عملکرد نسبی دولت در مواجه با کروناویروس