مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-01اقتصادي

83 درصد استان فارس قرمز است


جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: 30 شهرستان استان که 83 درصد از استان فارس را تشکیل می دهد در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، عبدالرضا قاسم پور شنبه شب در نشست خبری مجازی در جمع خبرنگاران بیان کرد: آمارهای مربوط به شیوع کرونا در استان فارس همچنان صعودی است و هنوز به قله پیک پنج کرونا در فارس نیز نرسیده و روزانه بالغ بر 500 بیمار جدید در استان فارس بستری می شوند.

وی اضافه کرد: براساس برآوردهای حاصل شده در استان فارس بیش از سه هزار بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده که بخشی از این افراد به صورت دائم و بخش دیگری به صورت موقت در بیمارستان های فارس بستری هستند.

به گفته جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا درصد مثبت شدن تست های کرونا به 40 درصد رسیده است و درصد بهبود بیماران کرونایی در استان نیز کاهش یافته و از 97 درصد به 94 درصد تقلیل یافته است قاسم پور تاکید کرد: بیش از 90 درصد از ظرفیت بیمارستان های مرجع کرونایی نسبت به بستری کردن بیماران اقدام کرده اند و تاکنون بیش از پنج هزار نفر در استان به علت کرونا جان باخته اند.

به گفته این مقام مسئول بیش از 700 هزار دوز واکسن در فارس تزریق شده است اما برخی از اعضای کادر درمان حتی پس از دریافت دو دوز واکسن بار دیگر به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 درصد استان فارس قرمز است

83 درصد استان فارس قرمز است