مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-01فرهنگي

هنرنمایی 4 هنرمند قزوینی در جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران


معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: چهار هنرمند قزوینی در بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به رقابت می پردازند.

- ایسنا/قزوین معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: چهار هنرمند قزوینی در بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به رقابت می پردازند.

امیر ملاحسنی با اشاره به بیست وهشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران تصریح کرد: این جشنواره با حضور 150 هنرمند جوان از سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: محدثه کیان مجد در رشته ارتباط تصویری/ پوستر، آرش صیادی در رشته خوشنویسی، حدیثه دوستی در رشته نگارگری از قزوین و فاطمه چگینی در رشته نقاشی از شهرستان البرز در کنار سایر جوانان هنرمند از سراسر کشور به رقابت می پردازند.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، معاون هنری سینمایی ارشاد قزوین اظهار کرد: این دوره از جشنواره به دلیل کرونا به صورت آنلاین و با حضور استادان کارگاه ها در موزه هنرهای معاصر از روز یکشنبه 10 مرداد تا 12 مرداد کارگاه های آنلاین برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره 724 هنرمند با 4 هزار و 578 اثر از 30 استان در جشنواره شرکت کردند، بعد از برگزاری مجازی جلسات انتخاب هنرمندان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرنمایی 4 هنرمند قزوینی در جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران

هنرنمایی 4 هنرمند قزوینی در جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران