مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-01ورزشي

قمی ها آماده درخشش در انتخابی تیم ملی پومسه / گسترش تکواندو در کهک


ورزشکاران پومسه استان قم به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور موفق در پیکارهای آزاد پومسه کشور و انتخابی تیم ملی مهیا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روند آماده سازی تیم منتخب پومسه هیات تکواندو استان قم برای اعزام به مسابقات آزاد پومسه کشور و انتخابی تیم ملی زیر نظر یکی از بهترین های این رشته یعنی عباس رفیعی قهرمان با سابقه این رشته و مسوول فعلی کمیته پومسه هیات قم روزهای زوج هفته برگزار می شود.

اعضای تیم پومسه پسران قم از ساعت 20:30 تا 22:30 به میزبانی سالن ورزشی کانون شهید بهشتی جنب امامزاده سید علی قم تمرینات خود را برگزار می کنند، در حالی که کومیته پومسه اعلام کرده سایر علاقمندان به پومسه که آمادگی شرکت در این رقابت ها را دارند، می توانند با حضور در محل تمرینات خود را به کمیته پومسه معرفی کنند.

خبر دیگر از تکواندو قم به حضور رییس و اعضای هیات تکواندو در شهرستان جدید کهک اختصاص دارد و بر این اساس محمد جمشیدی رییس هیات قم به منظور گسترش و حمایت بیشتر از ورزش تکواندو در شهرستان های تابعه قم، از باشگاه تکواندو شهرستان تازه تاسیس کهک بازدید کرد.

در این بازدید فرشته کریمی مهر نایب رییس بانوان هیات، عبدالله بینایی مسوول کمیته همگانی و روستایی به همراه بهاره استادزاده مسوول کمیته تحقیقات و پژوهش هیات تکواندو استان قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی ها آماده درخشش در انتخابی تیم ملی پومسه / گسترش تکواندو در کهک

قمی ها آماده درخشش در انتخابی تیم ملی پومسه / گسترش تکواندو در کهک