مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-01اجتماعي

استفاده45درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی قم از آموزشهای فنی وحرفه ای


مدیرکل فنی و حرفه ای استان قم با بیان اینکه 45 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان از آموزش های فنی و حرفه ای بهره می برند، گفت: کسب مهارت از اتلاف هزینه ها جلوگیری خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخرنگار مهر، محمود تقی پور صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه 45 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی به آموزش های فنی و حرفه ای روی می آورند، گفت: قدم برداشتن با کسب مهارت و ایجاد تخصص های مختلف، متناسب و هماهنگ با نیازهای جامعه، ارتقای پویایی و شادابی در میان قشر جوان می شود و موجب جلوگیری از هدر رفت منابع انسانی و مالی در کشور خواهد شد.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان قم با تاکید بر اینکه کسب دانش، مهارت و فناوری های نوین یکی از مهمترین ارکان توسعه اقتصاد پایدار به شمار می رود، ادامه داد: در آموزش های فنی و حرفه ای شناخت اهداف، مشکلات و چالش های پیش رو سبب همکاری تنگاتنگ میان منابع انسانی و مسئولان می شود و اشتغال زایی و بهبود بهره وری را در کشور رقم می زند.

وی با اشاره به اینکه نظام آموزش فنی و حرفه ای مهمترین بخش پازل مهارت آموزی نظام آموزشی کشور شناخته می شود، افزود: تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش های مختلف فنی و حرفه ای از جمله مهمترین رویکردهای این سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده45درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی قم از آموزشهای فنی وحرفه ای

استفاده45درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی قم از آموزشهای فنی وحرفه ای