مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-01اقتصادي

ایرلاین ها از افزایش قیمت بلیت پرواز خودداری کنند


وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای عالی هواپیمایی گفت: ضروری است انجمن شرکت های هواپیمایی از اقدام ناهماهنگ با شورای عالی هواپیمایی کشوری در افزایش نرخ بلیت هواپیما خودداری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در نشست شورای عالی هواپیمایی کشوری مقرر شد کمیته کارشناسی برای تعیین هزینه هر ساعت-صندلی پرواز تشکیل شده و بر اساس نتایج این کمیته در نشستی فوق العاده برای نرخ بلیت هواپیما تصمیم گیری شود.

نشست شورای عالی هواپیمایی کشوری با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و سایر اعضای این شورا در محل ساختمان دادمان تشکیل شد؛ بررسی اقدام شرکت های هواپیمایی در افزایش نرخ بلیت هواپیما یکی از دستورات این نشست بود.

وزیر راه و شهرسازی در این نشست و در جمع بندی موارد مطرح شده گفت: ضروری است که انجمن شرکت های هواپیمایی، از اقدام ناهماهنگ با شورای عالی هواپیمایی کشوری در افزایش نرخ بلیت هواپیما خودداری کند.

اسلامی با اشاره به نرخ بلیت هواپیما افزود: در نرخ گذاری، دو مسأله اهمیت دارد.

یکی محاسبات عددی هزینه ها و درآمد شرکت های هواپیمایی (ایرلاین ها) و دیگری نقش حاکمیت در حمایت توأمان از همه اقشار جامعه و صنعت هوانوردی است.

وی اضافه کرد: هنگامی که محاسبات عددی مبنای تعیین قیمت بلیت هواپیما قرار می گیرد، باید مواردی همچون نرخ ارزان سوخت و سهل گیری دولت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرلاین ها از افزایش قیمت بلیت پرواز خودداری کنند

ایرلاین ها از افزایش قیمت بلیت پرواز خودداری کنند