مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-01اقتصادي

مرگ و میرهای کرونایی در تویسرکان رو به افزایش است


تویسرکان برای چندمین بار از آغاز شیوع گسترده کرونا در کشور دوباره خط قرمز کرونا را رد کرد و اکنون شاهد افزایش مرگ و میرهای کرونایی در این شهرستان هستیم.

- ایسنا/همدان تویسرکان برای چندمین بار از آغاز شیوع گسترده کرونا در کشور دوباره خط قرمز کرونا را رد کرد و اکنون شاهد افزایش مرگ و میرهای کرونایی در این شهرستان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرستان تویسرکان در سال گذشته چندین ماه متوالی در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت و وقتی در چند وقت اخیر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار داشت آنگونه که بایسته و لازم است شاهد مدیریت و اقدامات اثرگذار ستاد مدیریت کرونا نبودیم و ساده انگاری افراطی بخش قابل توجهی از مردم نیز مزید بر علت شد تا دوباره تویسرکان دچار وضعیت قرمز کرونایی شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان از پر شدن تقریبی تخت های بیمارستانی بیمارستان شهید سلیمانی برای بستری مبتلایان به کرونا خبر داد و اعلام کرد: بیماران مبتلا به کرونا مانند شرایط بحرانی چند ماهه گذشته دوباره در بیمارستان ولی عصر(عج) بستری می شوند.

در شرایطی که در چند وقت اخیر تویسرکان شرایط نارنجی کرونایی را تجربه می کرد شاهد برگزاری مراسم متعدد عروسی در تالارهای پذیرایی و ختم و سوگواری و برخی آیین های مناسبتی با تجمع بالا بودیم و آنگونه که باید با برخورد قاطع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ و میرهای کرونایی در تویسرکان رو به افزایش است

مرگ و میرهای کرونایی در تویسرکان رو به افزایش است