مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-01اقتصادي

واحدهای تولیدی به تامین انرژی پاک خود کمر همت بسته اند


عمده صنایع بزرگ استان برای تامین انرژی مورد نیاز خود به راه اندازی نیروگاه های خورشیدی روی آورده اند.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: عمده صنایع بزرگ استان برای تامین انرژی مورد نیاز خود به راه اندازی نیروگاه های خورشیدی روی آورده اند.

اکبر بهنامجو 10 مرداد در مراسم افتتاح فاز اول شرکت امیدفارمد پارسیان در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: این مجموعه تولیدی همزمان با راه اندازی فاز اول شاهد شروع عملیات اجرایی طرح تولید برق از سلول و پنل خورشیدی است که به ظرفیت 35 مگاوات در سال و با سرمایه گذاری 19 میلیون یورو اجرایی و عملیاتی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته های اخیرشاهد آغاز عملیات احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی بودیم که سرمایه گذار این پروژه نیز به ظرفیت 16 مگاوات تولید انرژی پاک را در دستور کار قرار داده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: در یک سال اخیر به همت فعالان بخش تولید و صنعت شاهد آغاز عملیات اجرایی نیروگاه های خورشیدی در استان به ظرفیت 55 مگاوات بودیم که با توجه به کمبود انرژی برق در کشور و استان این حرکت ادامه خواهد داشت.

بهنامجو توسعه کشت گیاهان دارویی در استان به ظرفیت 800 هکتار را یادآور شد و تصریح کرد: با راه اندازی چنین مجموعه های فرآوری در سال های آینده کشت گیاهان دارویی افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی به تامین انرژی پاک خود کمر همت بسته اند

واحدهای تولیدی به تامین انرژی پاک خود کمر همت بسته اند