مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-01اقتصادي

ثبت نام بیش از 2700 نفر در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در گلستان


مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، گفت: در راستای اجرای این طرح تاکنون 435 مورد اتصال به بازار انجام شده است.

- ایسنا/گلستان مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، گفت: در راستای اجرای این طرح تاکنون 435 مورد اتصال به بازار انجام شده است.

موسی بی باک در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح های اشتغال حمایتی است که در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به تصویب رسید و توسط جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد واسط، تسهیلگر و توسعه ای در سراسر کشور در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: با مطالعات و بررسی های صورت گرفته، نقاط ضعف طرح های اشتغال زایی قبلی از جمله برنامه های توانمندسازی و مشاوره، پیش بینی نشدن سازوکار فروش محصولات و خدمات و اتصال به بازار شناسایی شد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال گلستان هدف از اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را بهبود معیشت و افزایش رفاه خانوار، خوداشتغالی متقاضیان ورود به بازار کار، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار، اتصال صاحبان کسب وکار خانگی به بازارهای هدف و بنگاه های پیشران، افزایش سهم مشاغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 2700 نفر در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در گلستان

ثبت نام بیش از 2700 نفر در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در گلستان