مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:002021-08-01سياسي

اردبیل به قطب تولید داروهای گیاهی و شیمیایی تبدیل شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: با حضور سرمایه گذاران برجسته کشوری اردبیل می تواند به قطب تولید داروهای گیاهی و شیمیایی تبدیل شود.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: با حضور سرمایه گذاران برجسته کشوری اردبیل می تواند به قطب تولید داروهای گیاهی و شیمیایی تبدیل شود.

آیت الله سیدحسن عاملی در مراسم افتتاح فاز اول شرکت امیدفارمد پارسیان در اردبیل اظهار کرد: به همت سرمایه گذار فعال در تهران که جزو 10 شرکت بزرگ تولید دارو در کشور است، این مجموعه با ظرفیت اشتغال 2 هزار نفر راه اندازی می شود که قرار است فازهای تکمیلی آن تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی همت استاندار اردبیل را در دعوت از این سرمایه گذار برای حضور در اردبیل ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: حضور چنین شرکت های بزرگ دارویی این امکان را فراهم می آورد تا بخشی از تولیدات دارویی گیاهی و شیمیایی کشور به کشورهای همسایه صادر شود.

امام جمعه اردبیل افزود: مسئولان استان مصمم هستند تا واحدهای صنعتی متعددی را در این استان راه اندازی کنند تا چهره صنعتی اردبیل به معنای واقعی نمایان شود.

عاملی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به اقتصاد مولد کشور تصریح کرد: استکبار می داند که این ملت با چنگ و دندان نهضت عظیم خود را در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل به قطب تولید داروهای گیاهی و شیمیایی تبدیل شود

اردبیل به قطب تولید داروهای گیاهی و شیمیایی تبدیل شود