مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:002021-08-01پزشكي

چرا از کرونا نمی ترسیم ولی از واکسن کرونا آری؟!


اینکه هنوز کشور ما نتوانسته به واکسینه کامل دست یابد، ریشه در تبانی عوامل تأثیرگذار محیطی، فردی و اجتماعی مختلفی دارد که بی اعتمادی و ترس رخنه کرده در وجود مردم از عوارض واکسن و بی توجهی و بی اهمیت تلقی کردن این ویروس از جمله علل ناکامی در واکسینه کامل کشور بوده است.

- ایسنا/قم اینکه هنوز کشور ما نتوانسته به واکسینه کامل دست یابد، ریشه در تبانی عوامل تأثیرگذار محیطی، فردی و اجتماعی مختلفی دارد که بی اعتمادی و ترس رخنه کرده در وجود مردم از عوارض واکسن و بی توجهی و بی اهمیت تلقی کردن این ویروس از جمله علل ناکامی در واکسینه کامل کشور بوده است.

قریب به دو سال در معیت کرونا گذشت، دو سال سخت و طاقت فرسا که گویی با عدم رعایت پروتکل ها و واکسینه نشدن ادامه دار خواهد شد و عیش و طرب زیستن را نیز همراه خود زایل می کند.

ویروسی که عمر و زندگانی بشر را به انزوا کشانده و حسرت تکرار روال عادی زندگی را بر دل گذاشته، اکنون راهی جز تسلیم در برابر واکسینه شدن قربانیان خود را ندارد.

اما آیا این واکسن تاکنون توانسته به خوبی از عهده مهار کردن کرونا برآید و یا صرفاً به عنوان یک مسکن ساده عمل کرده است؟ امروزه بعد از گذشت مدتی طویل و جان گداز، اکثر کشورهای مبتلا به این ویروس با ساخت واکسن های مرغوب واکسینه شدند و به روند معمول زندگی خود بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا از کرونا نمی ترسیم ولی از واکسن کرونا آری؟!

چرا از کرونا نمی ترسیم ولی از واکسن کرونا آری؟!