مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-01اقتصادي

حمایت انجمن فرهنگی ناشران آموزشی از تولید کاغذ داخلی


مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی ضمن اشاره به اینکه راه حل مشکلات کاغذ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، حمایت همه جانبه از تولید ملی است، - امین آصفی مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: انجمن فرهنگی ناشران آموزشی و اعضای نشر آموزشی کشور در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، حمایت همه جانبه خودشان از تولید کاغذ داخلی و ملی این طلای سفید را همچون سال های گذشته داشته و دارند.

وی افزود: طی سال گذشته و امسال با کارخانه های تولید کاغذ داخلی جلساتی داشتیم و با تعداد کثیری از کارخانه های کاغذ و مقوا مکاتبه کرده ایم تا با خرید و حمایت از آنان بتوانیم سهمی در تولید ملی داشته باشیم.

مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی یادآور شد: متاسفانه کارخانه های داخلی با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کنند که تولیدات آنها را بسیار محدود کرده است.

از جمله این موارد می توان به: کاغذهای داخلی در تناژ بسیار محدودی تولید می شوند یا متریال اولیه و آخال ندارند یا کیفیت لازم برای کاغذ تحریر مورد چاپ کتاب را ندارند یا گراماژ کاغذها برای دستگاه های چاپ و تولید کتاب های معمول مناسب نیستند، اشاره کرد، اما کارخانه داران در پی حل مشکلات طرح شده هستند تا بتوانند کاغذ تحریر ناشران خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت انجمن فرهنگی ناشران آموزشی از تولید کاغذ داخلی

حمایت انجمن فرهنگی ناشران آموزشی از تولید کاغذ داخلی