موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-01بين الملل

ادعای لاپید درباره ایران در دیدار با بلینکن


وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی در گفت وگو با همتای آمریکایی خود به طرح ادعاهایی درباره نقش ایران در حادثه حمله به یک نفتکش صهیونیستی پرداخت و خواستار پاسخ بین المللی به آن شد.

- وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی در گفت وگو با همتای آمریکایی خود به طرح ادعاهایی درباره نقش ایران در حادثه حمله به یک نفتکش صهیونیستی پرداخت و خواستار پاسخ بین المللی به آن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته روزنامه هاآرتص، یاییر لاپید، وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه با آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا گفت وگو کرد و مدعی شد که ایران در حمله به نفتکش متعلق به یک شرکت اسراییلی نقش داشته است.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت که لازم است یک پاسخ بین المللی موثر به این اقدامات ایران داده شود.

یاییر لاپید همچنین گفت: ایران فرصت دارد و بار دیگر توانایی و عزم اسراییل برای دفاع از خود و منافعش را دست کم گرفته است.

روز جمعه یک نفتکش متعلق به یک شرکت اسراییلی در نزدیکی سواحل عمان هدف حمله توسط یک پهپاد قرار گرفت که در نتیجه آن دو تن از خدمه کشتی، یک فرد رومانیایی و یک بریتانیایی جان خود را از دست دادند.

بنابر اعلام وزارت امورخارجه آمریکا، آنتونی بلینکن نیز در این گفت وگو بر لزوم رسیدگی به این مسئله تاکید کرده و گفته است که آنها باید به همراه انگلیس و روما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای لاپید درباره ایران در دیدار با بلینکن

ادعای لاپید درباره ایران در دیدار با بلینکن