مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:402021-08-01حوادث

بار کج ماهی فاسد به منزل نرسید


بیش از 3 تن ماهی فاسد و غیر قابل مصرف در سنندج که به صورت غیر بهداشتی و بدون مجوز حمل، به وسیله یک دستگاه کامیونت حمل می شد در ساعت 2 بامداد مورخه 8 مرداد 1400 کشف و ضبط شد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: بیش از 3 تن ماهی فاسد و غیر قابل مصرف در سنندج که به صورت غیر بهداشتی و بدون مجوز حمل، به وسیله یک دستگاه کامیونت حمل می شد در ساعت 2 بامداد مورخه 8 مرداد 1400 کشف و ضبط شد.

مجتبی ورمقانی مدیر کل دامپزشکی استان کردستان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اکیپ های اداره کل دامپزشکی کردستان در پی گزارش های مردمی در ساعت 2 بامداد روز جمعه 8 مرداد ماه سال جاری در معیت پرسنل یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان سنندج، یک دستگاه کامیونت که بدون داشتن گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای، فاقد یخچال و در شرایطی غیر بهداشتی در حاشیه شهر سنندج در حال توزیع ماهی به چند خودرو سواری بود را توقیف و 3500 کیلو گرم ماهی فاسد و غیر قابل مصرف کشف و ضبط شد و پرونده ای در خصوص این تخلف تنظیم و به مراجع قضایی ارجاع گردید.

ورمقانی افزود: یکی از خودروهای سواری قبل از حضور اکیپ های دامپزشکی و نیروی انتظامی، پس از بارگیری بخشی از ماهی های یاد شده به منظور توزیع آن در یکی از شهرستان های استان از محل دور شده بود که پس از گذشت چند ساعت شناسایی، توقیف و مقدار 250 کیلو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار کج ماهی فاسد به منزل نرسید

بار کج ماهی فاسد به منزل نرسید