مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-01بين الملل

هیل: بایدن به دنبال تشدید فشارها علیه ایران است


وبسایت کنگره آمریکا در ادامه بزرگنمایی تهدیدهای دولت واشنگتن، از قصد بایدن برای استفاده از اهرم تحریم برای تشدید فشارها علیه ایران و تحمیل مطالبات نامشروع به این کشور خبر داد.

- ، وبگاه هیل وابسته به کنگره آمریکا از قصد دولت جو بایدن رییس جمهور دموکرات این کشور برای تشدید فشارها علیه ایران در میانه وقفه ایجاد شده در مذاکرات احیای برجام خبر داد حال آنکه پیش بینی محاسبات داخلی ایران را نیز دشوار ارزیابی کرد.

این رسانه آمریکایی در ادامه بزرگنمایی تهدیدهای واشنگتن، مدعی شد که گزینه های متعددی روی میز است که دامنه آن از تشدید محدودیت های صادرات نفت ایران تا اعمال تحریم های جدید علیه برنامه های موشکی و پهپادی این کشور، گسترش می یابد.

این در حالی است که آمریکایی ها این روزها با ادامه سیاست انداختن توپ به زمین طرف مقابل، وقفه به وجود آمده در مذاکرات وین را ناشی از تعلل ایران جلوه داده و مدعی شده اند که نمی توان تا ابد به گفتگو ادامه داد.

همزمان، رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی است که ممکن است ایران با مطالبات غیر واقعی به هفتمین دور از مذاکرات وین بازگردد! پیشتر، وال استریت ژورنال مدعی شده بود که تازه ترین مطالبه ایران این است که دولت واشنگتن با بندی موافقت کند که خروج آمریکا از توافق را به موافقت سازمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیل: بایدن به دنبال تشدید فشارها علیه ایران است

هیل: بایدن به دنبال تشدید فشارها علیه ایران است