مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-31اقتصادي

18 واحد تولیدی پیشران در اردبیل افتتاح می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با برنامه ریزی انجام شده در سال مزین به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها افتتاح 18 کارخانه و واحد تولیدی پیشران در اولویت قرار گرفته است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با برنامه ریزی انجام شده در سال مزین به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها افتتاح 18 کارخانه و واحد تولیدی پیشران در اولویت قرار گرفته است.

رامین صادقی در مراسم افتتاح فاز اول شرکت داروسازی امیدفارمد پارسیان در اردبیل اظهار کرد: یکی از واحدهای پیشران کارخانه تولید داروهای گیاهی و شیمیایی امیدفارمد پارسیان بود که تا فاز نهایی با ایجاد اشتغال برای 2 هزار نفر تا پایان امسال به شکل کامل افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این 18 واحد پیشران فرصت اشتغال برای 5 هزار و 800 نفر در استان اردبیل فراهم می آید تا براساس آمار و خوداظهاری واحدهای تولیدی اشتغال واقعی شکل گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: امسال همچنین قرار است 150 واحد تولیدی و صنعتی اعم از بزرگ و متوسط در مناطق مختلف استان راه اندازی شود که در این مجموعه ها نیز اولویت اصلی ایجاد ظرفیت اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و متقاضیان واقعی کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 واحد تولیدی پیشران در اردبیل افتتاح می شود

18 واحد تولیدی پیشران در اردبیل افتتاح می شود