مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-31اقتصادي

افتتاح مدرسه مهارت در زنجان


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از آغاز به کار مدرسه مهارت در زنجان خبر داد.

- محمدرضا انصاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اگر بخواهیم فرصت های شغلی موجود در جامعه را با استانداردهایی که فنی و حرفه ای دارد مقایسه کنیم باید اذعان کرد که 6 هزار عنوان استاندارد شغل وجود دارد که بر اساس سه طبقه بندی مشاغل ایسکو تدوین شده است و کدهای بین المللی دارد و کدهای کسب شده قابل ترجمه است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه کرونا فرصتی برای کسب مهارت های فضای مجازی و ایجاد اشتغال در این زمینه فراهم آورد، گفت: وضعیت استان در این حوزه مطلوب است.

 وی با اشاره به افتتاح مدرسه مهارت، مطرح کرد: این مدرسه بنا است که کودکان را از سن چهار تا پنج سالگی با مفهوم مهارت آشنا کند که مطمئن باشید که اگر این سیاست ادامه دار باشد و کودکان از سنین پنج سالگی با مهارت آموزی آشنا شوند در آینده یک سری نیروی کارآفرین خواهیم داشت که کارهای بزرگی را به انجام خواهند رساند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از راه های برون رفت ما از معضل بیکاری این است که هر یک از دانش آموزان حداقل یکی از مهارت های لازم را کسب کند، عنوان کرد: متاسفانه ما هنوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه مهارت در زنجان

افتتاح مدرسه مهارت در زنجان