مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 02:402021-07-31پزشكي

هشدار نسبت به موج جدید کرونا در خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به موج جدید کرونا در استان خوزستان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر فرهاد ابول نژادیان صبح یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شمار بیماران در شیوع پیک جدید بیماری در خوزستان (پیک چهارم) از قله پیک اول هم بالاتر رفته است.

وی با بیان اینکه باید ویروس دلتا را جدی گرفت افزود: این ویروس نسبت به نوع های قبلی بسیار خطرناک تر و قدرت سرایت بیشتری دارد لذا از مردم می خواهیم تا حد امکان از سفر رفتن و دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: بیشترین موارد ابتلا به بیماری کرونا در خوزستان ناشی از نشست های خانوادگی و ترددهای درون و برون شهری است که هم استانی ها باید این موضوع را جدی بگیرند.

وی افزود: آمار مراجعه به مراکز بهداشتی افزایش یافته و مردم باید پروتکل های بهداشتی و مهمتر از آن ماسک زدن را سرلوحه خود قرار دهند تا از انتشار بیماری جلوگیری شود.

ابول نژادیان گفت: تا زمانی که جمعیت بالایی از مردم استان واکسینه نشوند مهمترین راه مقابله با بیماری رعایت دستورالعمل های بهداشتی است لذا از عموم مردم انتظار داریم مراقب سلامت خود باشند.

تاکنون بیش از 700 هزار دز واکسن در استان خوزستان تزریق شده است که شامل تزریق 570 هزار واکسن در دز اول و بیش از 130 هزار دز دوم می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به موج جدید کرونا در خوزستان

هشدار نسبت به موج جدید کرونا در خوزستان