مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 02:352021-07-31اجتماعي

مسافران مترو با تست مثبت کووید ردیابی می شوند؟


مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران توضیحاتی درباره روند واکسیناسیون کرونا در شهرزیرزمینی،آمار مسافران مترو تهران ، سرفاصله حرکت قطارها و ردیابی مسافران با تست مثبت کرونا ارائه داد.

- خبرگزاری فارس، گروه شهری:پیک پنجم کرونا مدتی است که در تهران و بسیاری دیگر از شهرهای کشور آغاز شده، آمار مرگ و میر و مبتلایان به این بیماری افزایش یافته و بهشت زهرا (س) تهران نیز به دلیل افزایش آمار فوتی ها به حالت بحرانی درآمده است.

مسوولان ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده اند: کرونای دلتا در 29 استان کشور گسترش یافته و تخت های بیمارستانی کاملا پر است، این شرایط در حالی بوده که رعایت پروتکل ها در کشور به زیر 40 درصد سقوط کرده است و دلتا، ویروس می تواند با قدرت سرایت بالا همه را مبتلا کند.

یکی از مکان هایی که احتمال انتقال کرونا در آن زیاد است شهر زیر زمینی اعلام شده و شهروندان در شهرهایی مانند تهران همواره نسبت به این موضوع نگرانی و دغدغه داشته اند.

  همچنین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از 8 تا 9 مرداد 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 19 هزار و 846 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که دو هزار و 620 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ـ 19 در کشور به سه میلیون و 871 هزار و 8 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران مترو با تست مثبت کووید ردیابی می شوند؟

مسافران مترو با تست مثبت کووید ردیابی می شوند؟