مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 18:502021-07-31فرهنگي

کرونا دوبلورها را تنها کرده است


تورج نصر که صدایش را در کارتون های کودکی زیاد شنیده ایم، می گوید کرونا باعث شده تا دوبلورها تنها در اتاق کار کنند و دیگر خبری از آن بده بستان ها سر کار دوبله نباشد.

- تورج نصر که صدایش را در کارتون های کودکی زیاد شنیده ایم، می گوید کرونا باعث شده تا دوبلورها تنها در اتاق کار کنند و دیگر خبری از آن بده بستان ها سر کار دوبله نباشد.

این دوبلور که به جای شخصیت های خاطره انگیز کارتونی چون تنسی در کارتون تنسی تاکسیدو ، شیپورچی در پسر شجاع ، دانلد داک (سرود کریسمس)، عمو جغد شاخدار (بنر)، باگزبانی و یوگی (یوگی و دوستان) صداپیشگی کرده است، به عنوان یکی از دوبلورهای شکرستان ، با این انیمیشن در حال پخش هم همکاری دارد.

او درباره دوبله مجموعه شکرستان به ایسنا گفت: این سریال سال هاست که دوبله می شود و فعلا همین طور ادامه خواهد داشت، زیرا کار بسیار جالبی است.

از لحاظ متن و تصویر خیلی خوب است و انیماتورهای حرفه ای برای شکرستان کار کرده اند.

خانم شوکت حجت که مدیر دوبلاژ این سریال هستند با پشتکار، علاقه مندی و چیدمان خوب، بهترین گویندگان را در این انیمیشن دعوت به کار کرده اند؛ از اینجا به ایشان خسته نباشید می گویم.

این دوبلور درباره تاثیر شرایط کرونا بر وضعیت دوبله، عنوان کرد: اینکه به خاطر کرونا دوبلورها انفرادی صداگذاری می کنند، بی نهایت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا دوبلورها را تنها کرده است

کرونا دوبلورها را تنها کرده است