مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 16:452021-07-31فرهنگي

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران لرستانی


مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان گفت: با همکاری و موافقت دستگاه های ذیربط واکسیناسیون ضد ویروس کرونای برای خبرنگاران در سطح استان آغاز شد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان گفت: با همکاری و موافقت دستگاه های ذیربط واکسیناسیون ضد ویروس کرونای برای خبرنگاران در سطح استان آغاز شد.

محمدناصر بهاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خانه مطبوعات لرستان بیش از 250 نفر عضو ثبت شده در سامانه داشته و حدود 200 نفر هم در نوبت ثبت نام در خانه هستند که با لطف و همکاری معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت بهداشت و همچنین زحمات بی دریغ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات لرستان سرانجام طرح واکسیناسیون خبرنگاران و اصحاب رسانه در لرستان اجرایی شد.

وی ادامه داد: براساس گزارش نمایندگان شهرستانی خانه مطبوعات در برخی از شهرهای استان روند واکسیناسیون خبرنگاران از شنبه 9 مرداد آغاز و استقبال خوبی هم از آن صورت گرفته است.

بهاری عنوان کرد: در شهرستان خرم آباد نیز با توجه به حجم بالای اصحاب رسانه، لیست ثبت نام شوندگان در اسرع وقت در اختیار معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان ادامه داد: خدا را شاکریم که خانه مطبوعات لرستان با همکاری دیگر دستگاه ها توانست به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران لرستانی

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران لرستانی