مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 14:452021-07-31پزشكي

رکورد مرگ کرونایی در مازندران شکسته شد


متأسفانه شرایط در مازندران روز به روز وخیم تر از قبل می شود و هر روز شاهد افزایش آمارهای بستری، مراجعات سرپایی و مرگ های کرونایی در استان هستیم.

- موج پنجم کرونا در مازندران هر روز بلندتر از قبل می شود و علاوه بر عبور تعداد بستری شدگان کرونایی این استان از 3100 نفر، آمار مرگ های کرونایی هم با فوت 24 نفر طی 24 ساعت گذشته رکورد جدیدی را برای این استان ثبت کرد و مجموع قربانیان کرونا در مازندران طی سال جاری را به 915 نفر رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آخرین آمارهای اعلام شده توسط دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل نشان می دهد که با اضافه شدن یکصد نفر دیگر به مجموع بستری شدگان کرونایی مازندران طی 24 ساعت منتهی به ظهر روز شنبه 9 مرداد، تعداد تخت های اشغال شده توسط مبتلایان به کووید19 رکوردی جدید را ثبت کرد و به عدد سه هزار و 138 نفر رسیده است.

مروری بر روند صعودی بستری شدگان کرونایی در مازندران نشان می دهد که از ابتدای مرداد تا کنون به طور میانگین روزانه یکصد نفر بر تعداد بستری شدگان مراکز درمانی این استان اضافه شده که معادل پر شدن روزانه یک بیمارستان یکصد تختخوابی در استان است.

طبق آمارها در حال حاضر 377 بیمار بدحال کرونایی هم در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های مازندران بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد مرگ کرونایی در مازندران شکسته شد

رکورد مرگ کرونایی در مازندران شکسته شد