مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 14:202021-07-31اقتصادي

توطئه دشمنان برای آسیب به انقلاب از طریق جایگاه مساجد


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: جوانان ما از مساجد به جبهه ها رفتند و امروز هم توطئه دشمنان اسلام و انقلاب برای آسیب به جایگاه واقعی و نقش مهم مساجد است.

- ، حجت الاسلام آقاجان پور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در آیین افتتاح مسجد امام موسی کاظم شهرک شهید چمران طی سخنانی با تبریک عید غدیر اظهار داشت: این مسجد سابقه طولانی دارند و بازسازی آن یک اتفاق خوب و فرخنده است که جا دارد از تدبیر وزیر محترم دفاع تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه 413 مسجد و نماز خانه در وزارت دفاع و شهرک ها و مجموعه وابسته به این وزارتخانه وجود دارد، ادامه داد: باز سازی این مسجد را می توان آغازی بر نهضت بازسازی های مساجد در مجموعه های وزارت دفاع دانست.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اهمیت غدیر گفت: اگر همه چیز باشد، اما ولایت و امامت نباشد، دین، دین نیست و نماز هم قبول نیست، با ولایت است که دین کامل می شود، اما با وجود هزاران شاهد، حق ولایت را پایمال کردند.

حجت الاسلام آقاجان پور با اشاره به احادیث و روایات گفت: رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، خطاب به حضرت علی فرمودند: اگر کسی هزار بار توفیق پیداکند که به حج برود و به اندازه کوه احد طلا و جواهرات داشته باشد و همه آن را در راه خدا انفاق کند و به سرزمین منا مشرف شود و در سعی منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه دشمنان برای آسیب به انقلاب از طریق جایگاه مساجد

توطئه دشمنان برای آسیب به انقلاب از طریق جایگاه مساجد