مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 14:052021-07-31اجتماعي

هشدار سیلاب و ریزش کوه در انتظار ارتفاعات مازندران


توصیه بر پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی و اجتناب از چرای دام در مناطق مرتفع به دلیل خطر برخورد صاعقه است.

- مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به رگبار باران و احتمال تگرگ در آسمان مازندران، گفت: احتمال جاری شدن روان آب، وقوع سیلاب محلی و نقطه ای، افزایش حجم آب رودخانه ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت وگو با فارس با هشدار هواشناسی مازندران، اظهار کرد: از روز شنبه 9 تا دوشنبه 11 مرداد ماه امسال به دلیل تداوم جریانات مرطوب شمالی با عبور متناوب امواج در تراز میانی جو به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد و احتمال تگرگ در استان هستیم.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی دامنه ها و ارتفاعات استان را تحت تاثیر قرار می دهد، افزود: احتمال جاری شدن روان آب، وقوع سیلاب محلی و نقطه ای، افزایش حجم آب رودخانه ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی محسوب می شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: توصیه بر پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی و اجتناب از چرای دام در مناطق مرتفع به دلیل خطر برخورد صاعقه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سیلاب و ریزش کوه در انتظار ارتفاعات مازندران

هشدار سیلاب و ریزش کوه در انتظار ارتفاعات مازندران