مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 13:352021-07-31اجتماعي

از کاهش دید در ارتفاعات تا احتمال ریزش در کوهستان های مازندران


سرپرست پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال ریزش   سقوط سنگ در کوهستان های مازندران، گفت: تاکید پلیس بر پرهیز از ترددهای غیرضروری و تردد به سمت بومیان به سمت ییلاق ها است.

- هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به تردد روان خودروها در محورهای مواصلاتی مازندران،اظهار کرد: از لحاظ جوی نیز شاهد لغزندگی ارتفاعات و کاهش دید و مه غلیظ در ارتفاعات محورهای گدوک سوادکوه و ولی آباد کندوان هستیم.

وی با اشاره به تداوم تشدید کنترل ورودی های استان، افزود: بحث اعمال ممنوعیت های کرونایی در 6 مبادی ورودی استان کماکان درحال اجرا بوده و ورودی های مازندران به روی غیربومیان مسدود است.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته 826 دستگاه  خودرو اعمال قانون و یک هزار و 336 دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده  شدند.

عبادی تصریح کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 68 هزار و 672 دستگاه خودرو اعمال قانون و 35 هزار و 784 دستگاه به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی در پایان با هشدار نسبت به احتمال ریزش   سقوط سنگ در کوهستان های مازندران، خاطرنشان کرد: تاکید پلیس بر پرهیز از ترددهای غیرضروری و تردد به سمت بومیان به سمت ییلاق ها است؛ به این دلیل که هر لحظه احتمال حوادثی ازجمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کاهش دید در ارتفاعات تا احتمال ریزش در کوهستان های مازندران

از کاهش دید در ارتفاعات تا احتمال ریزش در کوهستان های مازندران