مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:002021-07-31اجتماعي

ادامه بارش های رگباری باران و وزش باد در زنجان


کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی در استان گفت: رخداد رعد و برق و بارش رگباری باران و وزش باد نسبتا ًشدید و به صورت لحظه ای تا شدید از نتایج فعالیت این سامانه بارشی است.

- حسین سلطانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به صدور هشدار جوی شماره 14 اداره کل هواشناسی استان اشاره و اظهار کرد: پیرو صدور هشدار هواشناسی شماره 14 به رنگ نارنجی (جهت آمادگی)، جلسه کمیته مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان با  حضور رؤسای ادارات و کارشناسان مربوطه به صورت حضوری و بر خط  تشکیل شد.

کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با تشریح الگوهای جوی و نقشه های مربوط پرداخت و علت صدور هشدار را تداوم و تقویت فعالیت سامانه بارشی رخداد رعد و برق و بارش رگباری باران و وزش باد نسبتا ًشدید و به صورت لحظه ای تا شدید اعلام کرد.

  وی افزود: با تقویت سامانه بارشی انتظار افزایش حجم بارش ها وجود دارد که با احتمال وقوع تگرگ  و احتمال آبگرفتگی معابر همراه خواهد بود.

  سلطانی زمان خروج سامانه بارشی فعال را از استان زنجان اواخر وقت دوشنبه 11 مرداد اعلام کرد.

کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان وضعیت جوی امروز استان را بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی آسمانی صاف تا قسمتی ابری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش های رگباری باران و وزش باد در زنجان

ادامه بارش های رگباری باران و وزش باد در زنجان