مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:302021-07-31ورزشي

مسابقات بدنسازی انتخابی تیم خراسان رضوی برگزار شد


به همت هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، مسابقات انتخابی تیم استان برای شرکت در مسابقات کشوری، در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مسابقات انتخابی تیم خراسان رضوی برای شرکت در مسابقات کشوری توسط هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد.

پس از وزن کشی در ششم مردادماه، رقابت ها در روزهای هفتم و هشتم مردادماه و با حضور پیشکسوتان، قهرمانان و افتخار آفرینان این رشته در کنار مسئولان ورزش استان در ورزشگاه ثامن الائمه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعم از تست PCR تمامی ورزشکاران و همراهان برگزار شد.

   در این مسابقات 272 ورزشکار از 16 شهرستان خراسان رضوی در رشته های فیزیک جوانان، فیزیک بزرگسالان، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار فیزیک، پرورش اندام جوانان، پرورش اندام بزرگسالان و پرورش اندام پیشکسوتان شرکت کردند که در نهایت، به ترتیب سعید زشکی، دانیال ابراهیمی، محمدجواد عزیزی، کامبیز حیدری، ابوالفضل بهرام پور، رحمان معظمی و سیدمحمد اسماعیلی به عنوان نفرات برتر هر رشته با نظر کمیته فنی جهت حضور در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بدنسازی انتخابی تیم خراسان رضوی برگزار شد

مسابقات بدنسازی انتخابی تیم خراسان رضوی برگزار شد